(16/9/2019)
L’Espai Jove Joan Amades i el Casal de Joves la Kampana han programat diversos tallers de temàtiques diferents per a les persones joves de la ciutat. Les inscripcions s’obren aquest dimecres a través del web www.manresajove.cat
[+] Llegir més03/06/2019
Òrbita jove, el torneig de vòlei platja a la plaça Major, les piscines nocturnes, una nova edició de l’Stalow Fest, la Manresa Express, una nova edició del festival de música electrònica Manrusionica i un munt d’activitats diverses són les propostes adreçades als joves aquest estiu.
[+] Llegir més04/02/2019
Es tracta d’un recull de fotografies sobre concerts i actuacions de música en directe que han passat per la sala Stroika, i que es podrà veure a L’Espai Jove Joan Amades (del 5 al 28 de febrer) i al Casal de Joves la Kampana (del 4 al 29 de març).
[+] Llegir més13/12/2018
El concurs de creació musical ràpida i espontània Tarima ex Novo busca 40 joves per participar en la 1a edició
Els 40 joves músics es repartiran, de forma aleatòria, en 10 equips de 4 membres. Aquests equips, que tindran un nom d’un carrer del Centre Històric decidit per l’organització, hauran de crear tres peces musicals originals que, posteriorment, el dia 30 de març, tocaran al Mercat de Puigmercadal.
[+] Llegir més
Demà, dijous 15 de Febrer a les 8 del vespre, l’Oficina Jove del Bages (C/ Sant Blai 14) oferirà a pares i mares una xerrada que parlarà sobre Pantalles i adolescents: com gestionar-ne un bon ús? , que anirà a càrrec de Dominica Díez Marcet, psicòloga clínica de la Unitat de Joc Patològic i Altres Addiccions no Tòxiques d’Althaia.
Per tal de poder assistir a la xerrada, cal enviar un correu-e a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. confirmant l’assistència, o trucar al 938 771 360 o bé enviar un WhatsApp al 676664142.
Els adolescents d’avui en dia són una generació que ha tingut sempre a la seva disposició telèfons, ordinadors, tabletes, etc... sinó a casa, a l’escola, a espais de lleure. La gran majoria fan ús de les xarxes socials per contactar amb els seus amics i amigues i fins i tot amb gent nova.
La xerrada posarà sobre la taula aspectes com: saber identificar quan es tracta d’una addicció, com s’han de posicionar els adults davant de les noves tecnologies, etc...
L’Oficina Jove del Bages, a l’Espai Joan Amades, ofereix assessorament personalitzat de manera continuada a joves, familiars i professionals que treballen amb joves a través de l’Assessoria de Salut: Drogues i addiccions a les pantalles. Per contactar-hi cal enviar un correu-e a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. , trucar al 938 771 360 o bé enviar un WhatsApp al 670228158.
Aquesta activitat és una de les accions plantejades al nou Pla Local de Joventut 2018-2021, dins de l’àmbit de la salut amb l’objectiu de promoure una vida saludable entre les persones joves.